Танц од воздишки / Dance of sighs



Здраво дечки пролетта пристигна, а богами и јас со уште еден пост. 
Сабота е, па вака сабајлечки се надевам дека сте будни и расонети и дека вчера убаво ја завршивте работната недела и уште поубаво го започнавте викендот. 
Кога се работи за мене не си ја забораив работата, но овој месец бев прилично зафатена, но еве конечно најдов време за овој пост. 
Како што знаете пред еден месец објавив понуда до сите автори од Балканов кои сакаат промоција и искрена критика. 
Неколку од нив се пријавија, па се договоривме за една соработка. 
Оваа критика денес е прва од тој тип. 

Но јас имам една мана.... Од првиот момент кога ќе видам една книга веднаш знам дали таа ќе биде следен Балкански Бестселер или само уште една книга во книжарата. 
За жал оваа книга не е следен Балкански Бестселер. 

Танц од Воздишки е всушност Краток Викенд Роман напишан од Македонска авторка, нејзиното име е Наташа Алексовска која пишува под псевдонимот Малечка.
Е сега работата е во тоа што Наташа веќе долго време пишува проза и е мнооогу добра во тоа, но кога станува збор за романи не сум баш сигурна.
Но да почнеме со приказната која зборува за двајца млади кои одлучуваат да одат да работат во странство.
Тие живеат во различни градови во Македонија, но се сретнуваат во возот на пат за Истанбул.
Тука и започнува нивната љубовна приказна.
Е сега ова не е приказна со среќен крај. Да да не ве зафркавам оваа приказна нема среќен крај, бидејќи и двајцата умираат. Да како што прочитавте двајцата умираат.
Но нема дави кажам  ништо повеќе сепак ќе ве оставам да прочитате сами.

Како и да е не завршив со оваа рецензија сеуште, како што ви кажав на почетокот оваа книга не е следен Балкански Бестселер сега ќе ви кажам и зошто.

Прво сите, посебно оние кои читаме кратки љубовни романи знаеме дека имаат од 100 до 150страни и оваа книга е таква и тоа е во ред, но сега ќе ви кажам што е она што не ми се допадна.
Некои од главите или одделите во романот беа само една страна некои и помалку.
Друго кога Вања и Климе се запознаваат се заљубуваат на прв поглед и тоа е во ред, но она што не ми се допадна е тоа што развојот на нивната љубов е многу шкрт, краток. Нема заплет, нема некој динамичен расплет. Го нема она нешто што би ме оставило будна до доцна во ноќта.
И писледната работа која всушност најмнооогу ми засмета е тоа што прозата беше прилично застапена. Кога велам прилично мислам на тоа дека оној познат прозен начин на пошување на Наташа беше премногу застапен во овој роман, нешто што кај мене ја уништи комплетната слика и да бидам искрена ме извади од кожа.
И овде ќе го завршам овој пост пред да претерам со критиките.
Сепак луѓе сме имаме различно мислење, па ќе оставам на вас да ја прочитате сами и да одлучите дали ќе се сложите со мене или ќе ме побиете во поим 😂

Па тоа е се од мене за овој викенд дечки
Се гледаме следната недела со уште еден пост
Останете паметни и луди како до сега.

П. С Во контекст на овој пост имам едно ОГРОООМНО ИЗВИНУВАЊЕ за сите бидејќи оваа рецензија има само една слика. Во мое оправдување бев преокупирана со мнооогу обврски и не успеав да направам повеќе слики.
Искрено се надевам дека ова нема да ви го расипе доживувањето.


Hello people spring is almost here and I am too 😂😂😂
Its Saturday morning I hope that you all have good start on the weekend.
I didn't forget my job, but I 've been to busy this month and now I finally get little time for one more book review 😊
You all know that one month ago I was looking for author's from Balkan.
Few were text me and we agreed to do some partnership😉

But I have one flaw..... From the first moment when I see some book immediately I know is that book next Balkan Bestseller or it's just one more book in bookstore 😊
Unfortunately this one wasn't Next Balkan Bestseller.

Dance of sighs is short weekend novel written by one Macedonian author, her name is Natasha Aleksovska but she write under her nick name Malecka.
The thing is that she is author who wrote prose and she is very good at, but when comes to novels I am not sure about that.
The story of this book is about two young people who decided to go abroad. They are living in different city's in Macedonia, but they meet on train.
Where their love begins.
Now thing is that this story is not from those with Happy Ending. At the end both of them are going to die.  Yes I am not kidding they die.
And I will left all of you here with the story.

But I am not finished with review at the start of this blogpost I said that this book is not of those who are Next Balkan Bestseller it's time to explain why.
First of all we all know that short weekend novels are written up to 100 or 150 max pages and this book is too but here is few things I didn't like.
The chapters are too short some of them are only one page or short.
The other thing is in same time when Vanja and Klime are meet they fall in love and thats fine but everything between them is going fast.
No plot, the clatter is too short without energy.
Those who have been reading short weekend novels will understand me. I missed something here, I missed that something that would keep me awake for hours.
Its look like was written at speed without any particular attention.
And the last thing that which I didn't like at all is that there were many imprints of prose. The sound of author's prose style was there in the story all the time and that was probably first thing that freaks me out.

So that's all from me for this weekend.
P. S I am really sorry that its only one picture with this review but I have been to busy.
But I promise you it will be a lot pictures next week.

See you soon 😉

Comments

Popular Posts

Contact Form

Name

Email *

Message *